Jak oceniam

Przy wystawianiu oceny dla serii, kieruję się poniższą rozpiską:

- Na zawsze zapamiętam to anime, jak dla mnie pierwsza klasa.
- Świetne anime, polecam z czystym sercem.
- Dobrze się oglądało.
- Dobre, chociaż czegoś brakowało.
- Zawiodłem się, ale coś tam można wycisnąć.
- Totalny średniak, ni to grzeje, ni to ziębi.
- Może coś w nim było, ale zmarnowali potencjał.
- Co ja pacze?
- Najlepiej trzymać się z daleka.
- Gniot, który nie powinien był w ogóle powstać.

Jeżeli nie jestem pewien jaką ocenę wystawić, przyglądam się ocenom serii, które wydają mi się być na podobnym poziomie.
Warto zaznaczyć, że ocena:

wcale nie jest oceną pochlebną, a:

to bardziej wrzuta, niż próba określenia wartości danej animacji.
Większość wystawianych przeze mnie ocen znajdzie się w przedziale:

do

Jest na to jedno, proste wytłumaczenie. Perełki to nie chleb powszedni, a na gorsze anime zwyczajnie szkoda mi czasu. Bywa jednak, że z jakiegoś powodu obejrzę gorszą serię do końca, wtedy z radością nawciskam jej w recenzji i z dumą postawię jakąś badziewną cyferkę.
Wszystkie anime, które wyróżniają się w swojej kategorii lądują w rozpisce "Najlepsze w swojej grupie", bez względu na końcową notę.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Masz podobne, lub zupełnie różne zdanie o danym anime? Uważasz, że warto obejrzeć porzuconą serię? Zapraszam do wystawiania własnej oceny w komentarzach :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

0 komentarze: